مثبت منفی

این اصل رو باید قبول کنیم : (( طبیعت رو مخالف ها بنا شده )) ... مثبت منفی ، آب وآتیش ، زن و مرد ...

مثبت منفی

این اصل رو باید قبول کنیم : (( طبیعت رو مخالف ها بنا شده )) ... مثبت منفی ، آب وآتیش ، زن و مرد ...

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر

شب به یاد ماندنی . . .

پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۱۳ ب.ظ

هوا خیلی سرد بود . اونقدر که استخون های آدم می سوخت .  اما چه کنیم ، یک امام رضا که بیشتر

 نداریم . سوار دوچرخه شدم و راه افتادم  ...

شب شهادت ثامن الحجج (ع) به دفتر رفتم . و این شب آخر بود ...

توی این سه شب ، سه نفر مداح بودند و به حق که نفسشون گرم بود .

                                                                                                                                  شب اول - حاج کاظم بدری

      شب دوم- آقای رامشینی                                                                                             و شب سوم ...

وارد دفتر که شدم مثل همیشه با همه سلام علیک کردم . و توی حلقه ی حاج آقای غفوری نشستم .

یک دفعه هادی  به من گفت :(( امشب مداح نداریم . مداحی می کنی ؟ ))

من هم بدون هیچ آمادگی گفتم : (( بله. )) من حتی نمی دونستم چه نوحه ای باید بخونم .

به ساعت نگریستم . حدود 45 دقیقه وقت داشتم . سریعا یک نوحه از اینترنت دانلود کردم .

و گوش کردم...

و متنش را نوشتم...                          <<و همه ی این ها در 30 دقیقه>>             

و آهنگش را یاد گرفتم ..


و موعد قرار رسید . هنگامی  که میکروفون را از مسئول صوت گرفتم  در دلم به آقا گفتم :


                             (( یا علی ابن موسی الرضا ، خودت کمکم کن ))

و من شروع کردم:


                     امام هشتم دین خدایی                                 امید اول و آخر مایی

                     پسر فاطمه امام رضایی                                 یا امام رضا، یا امام رضا

                                                             .

                                                             .

                                                             .

و بعد این نوحه همه راضی یودند . حتی حمید ! و آن نوحه شد نوحه ی منتخب سال !!!!

 دانستم که آن شب علی بن موسی الرضا به مددم  آمده . و هنوز که هنوز است همه آن نوحه را به

 یاد دارند. و همه ی  آن ها آن شب جیگرشان پر شرب شد .   



                                   


 

نظرات  (۵)

۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۲۶ حمید اسماعیل زاده
آخ جیگرم ...

اشک ما رو در آوردی
پاسخ:
گاهی وقت ها باید به پاورقی های عمرمون بنگریم . شاید بعضی جاهاش گریه ناک باشه . 
واقعا اون شب جیگرمون پر شرب شد
اما نه از ...
پاسخ:
از اینکه کل مراسم رو با یک نوحه جمع کردم
 
۱۸ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۷ هادی سیاوش کیا
واقعا اون لحظه آماده نبودی و گفتی آماده‎ای؟
 
پاسخ:
خودم نمی دونم چی شد . ولی انگار نیرویی از درون میگفت بگو :آره

۱۸ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۴۵ محمد دارینی
جدا از مشکلاتی که داشت متنت(نه از نظر ادبی و دستوری و... از یه نظر دیگه)
ولی این رو بدون عروس هم اونقدر زود بله نمیگه گه تو گفتی

پاسخ:
وقتی امام رضا دعوتت می کنه باید چی بگی ؟
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۵۸ مرتضی استاجی
یک شب به یاد موندنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی