مثبت منفی

این اصل رو باید قبول کنیم : (( طبیعت رو مخالف ها بنا شده )) ... مثبت منفی ، آب وآتیش ، زن و مرد ...

مثبت منفی

این اصل رو باید قبول کنیم : (( طبیعت رو مخالف ها بنا شده )) ... مثبت منفی ، آب وآتیش ، زن و مرد ...

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر

من تصمیم خودم رو گرفتم

پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۳۶ ق.ظ

من می خوام بمونم 

استثنا این دفعه اشتباه کردم .

من با دوستان بصائری در فضای یبان می مانم . این رسمش نیست که آدم از کاری شونه خالی کنه .

من میمونم هرچی می خواد بشه حتی اگه یک نفر هم نذاره بازم من میمونم .

خوشحالم اگه ناراحت شدید . به کوری چشم هر کی که ....

بنده به طور نمادین و تظاهر مطلب (( خداحافظ )) را برای همیشه از این وبلاگ حذف می کنم.


                                                                   توکلت علی الله                  



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۵
علی زاهدی

می مونم

نظرات  (۳)

۱۹ تیر ۹۳ ، ۰۳:۲۵ محمد حسین پورحسین
پایدار تا همیشه ...
پاسخ:
تکبیر
Richey - I have to say, Adam is one lucky man. Haley is one of the kindest people I have ever met. Her energy, love, and happiness shines through in any ocanvioc.lose to both of you!Richey
۱۹ خرداد ۹۵ ، ۰۳:۴۲ online auto insurance quotes
tak a teď jste mi Klokane a anonyme nasadili brouka do hlavy: teď nevím, co z toho.Ale v zásadě se mi líbi Tribunova definice z posledního odsatavce: "že pouze úspěšný člověk má oč se podělit, že levice nechce rozdávat z cizího, ale ze svého". Tohle by vážně mohlo zabrat.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی