مثبت منفی

این اصل رو باید قبول کنیم : (( طبیعت رو مخالف ها بنا شده )) ... مثبت منفی ، آب وآتیش ، زن و مرد ...

مثبت منفی

این اصل رو باید قبول کنیم : (( طبیعت رو مخالف ها بنا شده )) ... مثبت منفی ، آب وآتیش ، زن و مرد ...

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر

خداحافظ نشریه

پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۶ ب.ظ

آه نشریه . . .

تو را به خدا می سپارم . می دانم که برایت سخت است . یادت می آید که چه روزهایی با هم بودیم ؟؟؟

یادت می آید که چه روزهایی را با هم گذراندیم . مثل من و تو ، مثل مناجات عرفایی در دل نیمه شب است که به واسطه ی آن به آیه های لطف خداوند رسیدند 

. روز شنبه ، روز جدایی من از توست . می خواهند مرا استیضاح کنند و من حرفی برای گفتن ندارم . 

اکنون من مصداق آیه شریفه  : << لات حین مناص *>> هستم . 

قلبم گرفته و این شعر شرح حال من و توست :

         بگذار تا بگرییم چون ابر در بهاران                           کز سنگ ناله خیزد روز وداع یاران

کاش کمی به حرف های این هادیِ بدبخت ، مفلوک و بیچاره گوش می کردم . . .




موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۳/۰۹/۲۷
علی زاهدی

نظرات  (۱)

۲۸ آذر ۹۳ ، ۰۹:۴۹ محسن هاشم آبادی
شما همونی که تو جلسات یکسره از نشریه حرف های خوب می زدی و ما رو به ادامه راه نا امید می کردی؟
شاید همین عشق به نشریه اگه حقیقی بود الان به فلاکت نمی افتادی. بدبخت! بیچاره!! بوووق!!!
پاسخ:
من نشون نمیدادم ریا نشه . می فهمی من چی میگم ؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی