مثبت منفی

این اصل رو باید قبول کنیم : (( طبیعت رو مخالف ها بنا شده )) ... مثبت منفی ، آب وآتیش ، زن و مرد ...

مثبت منفی

این اصل رو باید قبول کنیم : (( طبیعت رو مخالف ها بنا شده )) ... مثبت منفی ، آب وآتیش ، زن و مرد ...

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر

ما توانستیم

دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۰۶ ب.ظ
Hello world!!! این جا مثبت منفی است، که از امروز حیاط خلوت و انباری کوره پز خونه است. همین الان بنده (که حتما فهمیده اید کی هستم) در حال فرو کردن خنجر و سوء استفاده از اعتماد یک دوست هستم. !اخطار! مراقب اموال شخصی شخصی خود باشید. ما هیچ مسئولیتی در قبال آنها نداریم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۵
علی زاهدی

نظرات  (۴)

۱۵ دی ۹۳ ، ۲۳:۵۹ علی زاهدی
خیلی نامردی!خیلی بی معرفتی!داعش به توی نامرد شرف داره !!!!!
همین مونده بود که من بیام تو وبلاگ خودم نظر بذارم .
ایهاالناس منو حک کردند . کمک !!!!!!!!!!!!
۱۶ دی ۹۳ ، ۰۶:۱۸ حمید اسماعیل زاده
من این حرکت رو تحریم می‌کنم و اگر دستم به بانی این کار برسه دهانش رو آسفالت! می‌کنم.
پاسخ:
سلام . به نظرم بندازیش تو کوره پزخونه ذوب بشه بهتره
۱۷ دی ۹۳ ، ۱۴:۵۹ پارازیت .
اگه واقعا هک کردی که خوب افرین!
اما اگر از اعتماد علی سوء استفاده کردی که بازم افرین تا یاد بگیره دیگه به ادم... مثل تو اعتماد نکنه
۲۰ دی ۹۳ ، ۱۱:۳۳ سیدجلیل عربشاهی
اصولاً در علم ماده یه جا نمی تونه دو جا باشه چیجوری وبلاگ هم میتونه حیاط خلوت باشه هم انباری؟ها؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی