مثبت منفی

این اصل رو باید قبول کنیم : (( طبیعت رو مخالف ها بنا شده )) ... مثبت منفی ، آب وآتیش ، زن و مرد ...

مثبت منفی

این اصل رو باید قبول کنیم : (( طبیعت رو مخالف ها بنا شده )) ... مثبت منفی ، آب وآتیش ، زن و مرد ...

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر

خدای من

شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۳۲ ق.ظ

من خدایی دارم :

مهربان تر از آنچه فکرش را بکنی . و دوست داشتنی تر از آنچه در تصور تو می گنجد .

خدایی که در تک تک لحظات تنهایی ام به او پناه می برم . و به او تکیه می کنم و به او اعتماد دارم . می دانم همیشه

 دست حمایتش پشت سرم بوده و هست .

به گمانم هر وقت که غفلت می کنم و در جلوی چشمش گناه میکنم ، دلش می شکند . و چون خیلی مرا دوست دارد

همین که فرشتگان می خواهند این کار مرا در پرونده ی عملم ثبت کنند ، جلویشان را می گیرد و به آن هامی گوید

 :((دست نگه دارید . به او مهلت  بدهید . می دانم که او به سویم برمی گردد . ))

و باز مثل همیشه که من خطاکار به سویش بر می گردم ، مهربانانه به من نگاه می کند و می گوید :((بنده ی عزیزم ،

من که همان اول به تو گفتم که این کار را نکن . اما حالا که برگشتی عیب ندارد . اشک هایت را پاک کن . برخیز و از

 نو شروع کن . من تو را باز هم کمک خواهم کرد. ))

خدای من ، مرا خیلی دوست دارد . تا به حال با این که بارها جلوی دیدگانش گناه کرده ام ، اما تا به حال به رویم

 نیاورده و آبرویم را پیش دیگران نبرده است .

خدای عزیز من !

من تو را اینگونه شناختم . اینگونه  هستی دیگر؟!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۶
علی زاهدی

نظرات  (۲)

۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۲ سیدجلیل عربشاهی
معرکه بود...
فقط بند آخر«خدای من مرا خیلی دوست دارد...» اشکال نگارشی داره اون نقطه ی وسط جمله و «امّا تا به حال» اضافیه. چون دوبار«تا به حال» رو استفاده کردی و حشوه.

پاسخ:
نظرت معرکه بود
ممنون
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۴ دختری از تبار تسنیم ...
سلام
بدترین کاری که شیطان و نفس اماره با آدم می کنن اینه که بهت تلقین کنن: تو از خدا خیلی فاصله داری، خدا مال آدم های خیلی خوبه...
پاسخ:
خدای مهربان می فرماید : ((و اذا سالک عبادی عنی فانی قریب))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی