مثبت منفی

این اصل رو باید قبول کنیم : (( طبیعت رو مخالف ها بنا شده )) ... مثبت منفی ، آب وآتیش ، زن و مرد ...

مثبت منفی

این اصل رو باید قبول کنیم : (( طبیعت رو مخالف ها بنا شده )) ... مثبت منفی ، آب وآتیش ، زن و مرد ...

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر

باور نمی کنم کاندیدا

پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۴۲ ق.ظ

آقای کاندیدا باور نمیکنم که طرفدار ولایت هستی . شاید اولش باور می کردم . وقتی پوستر هایت را در سرتاسر شهر می دیدم . وقتی عکست را کنار رهبری میزدی و بعد زیرش  مینوشتی (( طرفدار ولایت )) . وقتی در نطق هایت خود را موظف به پیروی از فرامین ولی فقیه می دانستی.

اما  نه تو ولایتی نیستی . که اگر بودی درست در همان شب هایی که فریاد سکوت در خانه ی حسنین (علیم السلام) می پیچد ، درست در همان شب هایی که زهرا(س) با چشمانی خیس و اشکبار عزیزانش را در آغوش گرفته و برایشان لالایی وداع می خواند ، درست در همان شب هایی که حسن (ع) با دیدن خواب آن کوچه ، از خواب می پرد و مویه کنان خود را در آغوش پدر می اندازد ؛ تو و هوادانت به خیابان نمی آمدید و با گذاشتن آهنگی که به جد برای مجالس شیطانی ساخته شده بود ، به رقص و آواز نمی پرداختید .

به کدام مهر و آیین و ولایت هستی کاندیدا ؟؟؟؟ از کدام ولایت حرف میزنی ؟؟؟؟؟

این را بدان کاندیدا :(( تا رهبر را باور نداشته باشی راه را باور نخواهی داشت .))تا مرام علی (ع) را در رفتارت حس نکرده باشی نخواهی توانست عدالت علی (ع) را بر در و دیوار این شهر حاکم کنی .

این روز ها معراج السعاده هم سر درد دل دارد گویا :

بدان که: ضد این صفت عجب و خودنمائی، شکسته نفسی و خود را حقیر شمردن وذلیل و پست دانستن است. و این بهترین صفت از صفات کمالات است. و فایده آن دردنیا و آخرت بی حد و حصر، و هر که به مرتبه بلندی یا رتبه ارجمندی رسید به وسیله این صفت رسید. و هیچ کسی خود را ذلیل نشمرد مگر اینکه خدا عزیزش شمرد. واحدی خود را نیفکند، مگر اینکه خدا او را برداشت و بلند کرد.

با تو هستم کاندیدا ! خودت را چطور برای من معرفی می کنی ؟ این صفات را چطور برای خود تسخیر کرده ای ؟ از کجا این ها را آورده ای؟ ایا این صفات را در خود دیده ای ؟ چطور می توانی اینقدر از خود تعریف کنی ؟

چطور باور کنم که می خواهی به مجلس بروی و حق مردم را بستانی ، حال آنکه در زیر پوست نرم شب ، تو و طرفدارانت آنگونه با چسباندن پوسترهایت شهر را مزین می نمایید ! که انگار نه انگار در و دیوار این شهر حق من است . با کدام حق و با کدام اجازه اینگونه چهره شهر مرا پر از پوستر هایت کردی ؟

حیف از این همه کاغذ که برای به قدرت رسیدن تو از بین رفت . حیف . . . حیف از این همه پول که برای تبلیغات تو از بین رفت . در حالی که اندکی از همین پول ها می توانست گرسنگی بسیاری از کودکان شهرم را خاتمه بخشد .

کاندیدا ! از من نخواه باور کنم و باور نخواهم کرد خیلی از حرف هایت را . از من نخواه باور کنم که به دلیل احساس تکلیف آمدی و نامزد شدی . بگذار فریاد خاموش من در این دل محبوس بماند . . .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۶
علی زاهدی

نظرات  (۲)

۰۶ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۳۷ مرتضی استاجی
زیبا و محکم بود 

پاسخ:
ممنون حاج آقا
۰۸ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۵۰ محسن هاشم آبادی
متاسفم، ما باختیم
و شعار هامون فعلا چهار سال مسکوت میمونه
پاسخ:
نه اینطور فکر نکن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی