مثبت منفی

این اصل رو باید قبول کنیم : (( طبیعت رو مخالف ها بنا شده )) ... مثبت منفی ، آب وآتیش ، زن و مرد ...

مثبت منفی

این اصل رو باید قبول کنیم : (( طبیعت رو مخالف ها بنا شده )) ... مثبت منفی ، آب وآتیش ، زن و مرد ...

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر

بر باد رفته

پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۲۵ ب.ظ

خیلی وقت است که او را ندیده ام . یادم می آید آخرین بار در شب شهادت حضرت معصومه بود که او را در هیات هفتگی دیدم .

یادش بخیر . روزگاری جانشین سردبیر نشریه مان بود . فکر میکنم ده هزار تومانی را خرج فرستادن پیامک برای من کرد . آن موقع ها که نشریه داشتیم ، من همیشه مطالبم را دیر می فرستادم . دائم پیامک ((مطالبت رو بفرست))زینت ده صفحه گوشی ام بود .

ذوق شعری داشت . در نویسندگی هم دستی بر آتش داشت . گرچه وبلاگش خیلی وقت است ساکت مانده اما اوج هنرش را در این چند جمله  نشان داد :

تقصیر کوفیان نیست که نسبت به علی بی وفایند . تقصیر خطشان است که ندارد . و علی هم که نقطه ی بسم الله .

شعرخوانی قبل هیاتش را خوب به یاد دارم . آن عرق کردن های هنگام شعرخوانی اش را خوب به یاد دارم . بسیاری با شنیدن شعرخوانی اش به گریه می افتادند . شعر را اول می فهمید بعد می خواند ...

از چند تن شنیدم که در دیدار اخیر طلاب با حضرت آقا ، رویت شده است . موفق باشد در راهی که انتخاب کرده است

هادی جان ، هرکجا هستی سلامت باشی .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۳
علی زاهدی

نظرات  (۲)

زنده اس هنوز
پاسخ:
راست میگی؟؟؟
۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۵ مرتضی استاجی
یه جوری نوشتی در وصف آن سفرکرده 
که فکر کردم با خودم براش یه یادبودی بگیریم
...
عرق هنگام شعرخوانی دقت جالبی بود
و شعر را می فهمید و بعد میخواند توصیف خوبی
پاسخ:
یادبود بگیریم . من موافقم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی