مثبت منفی

این اصل رو باید قبول کنیم : (( طبیعت رو مخالف ها بنا شده )) ... مثبت منفی ، آب وآتیش ، زن و مرد ...

مثبت منفی

این اصل رو باید قبول کنیم : (( طبیعت رو مخالف ها بنا شده )) ... مثبت منفی ، آب وآتیش ، زن و مرد ...

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر

هل من ناصر ینصرنی

پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۵۵ ب.ظ

رفقا چند وقتی است به مرض مهلک ((کم توفیقی )) گرفتار شده ام . 

 

آیا یاری کننده ای است تا مرا یاری کند ؟؟؟


                                                        

                                                                             

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۳/۰۸/۱۵
علی زاهدی

نظرات  (۸)

بیا پیش خودم
پاسخ:
آدرس مطبتون رو لطف کنید . با بر و بچ با هم میایم!!!!
خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
پاسخ:
دقیقا من باید به چه سایتی سر بزنم ؟؟؟؟؟؟؟
 برا هم دردی نه درمان
پاسخ:
همدرد تا دلت بخواد زیاد دارم . دکتر خوب سراغ داری بگو .
۱۷ آبان ۹۳ ، ۱۳:۱۶ محسن هاشم آبادی
سلام عزیزم
بیا پیشم
بیا
.
.
.
.
ببخشید با شما نبودم
اشتباه شده
پاسخ:
نفهمیدم ، محسن نکنه که . . .
.
.
.
.
.
.
خدایا توبه !!!!!!!!!!!!! 
۱۷ آبان ۹۳ ، ۲۱:۴۴ محمد دارینی
بیا پیش ما...
دلمون برات تنگ شده!
پاسخ:
خدا رو شکر که لااقل در گوشه ی دلتان جایی برای ما هم است .
۱۷ آبان ۹۳ ، ۲۳:۳۲ حمید اسماعیل زاده
خدا هم ما رو از توفیق دیدارت محروم کرد این آخرای محرم.
پاسخ:
اتفاقا خدا بهتون توفیق داد که این آخرای محرم ، کمتر یه گناهکار رو ببینید . شاید بتونید بیشتر از محرم استفاده کنید . . .

میدونی که تاثیر مستقیم داره .
۱۸ آبان ۹۳ ، ۲۱:۳۳ محسن هاشم آبادی
خاک تو سرت گناه کار!!!
پاسخ:
عیبی نداره ما هم خدایی داریم ...
۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۲:۳۹ مرتضی استاجی
توفیق همیشه اون چیزی نیست که من از آن لذت می برم

پاسخ:
جمله تون منو به فکر برد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی