مثبت منفی

این اصل رو باید قبول کنیم : (( طبیعت رو مخالف ها بنا شده )) ... مثبت منفی ، آب وآتیش ، زن و مرد ...

مثبت منفی

این اصل رو باید قبول کنیم : (( طبیعت رو مخالف ها بنا شده )) ... مثبت منفی ، آب وآتیش ، زن و مرد ...

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر

مسافر کربلا (2)

دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۲۹ ب.ظ

خلاصه حدودا یک ساعت مونده به اذان صبح به قم رسیدیم . اتوبوس ما رو در حرم پیاده کرد . به ما گفتند بعد اذان صبح همگی همینجا باشید تا بریم به جمکران . وقتی از اتوبوس پیاده شدم احساس می کردم گلویم کمی درد می کند . به قول خودمون یه هولی تو دلم افتاد که نکنه این مریضی توی نجف و کربلا شدت بگیره و ما رو از زیارت بندازه . رفتیم توی حرم و جای شما خالی ، حرم خیلی خیلی خلوت بود . رفتم و بعد از خوندن زیارت نامه سرمو رو ضریح گذاشتم . گفتم :(( یا حضرت معصومه ! شما هم مثل داداشتی . التماست میکنم . خودت شفای منو بده . نذار این مریضی بیشتر بشه .))

بعد از زیارت پدربزرگ گرامی و دیگر علمای حرم نشستم و زیارت وارث رو خوندم . دیگه نزدیکای اذان صبح بود . رفتیم و در شبستان امام خمینی نماز جماعت صبح رو خوندیم . جای شما خالی خیلی کیف داد .

از حرم بیرون اومدیم . با این اتوبوسهای بین شهری رفتیم جای اتوبوس خودمون و به سمت جمکران راه افتادیم . فاصله خیلی زیاد نبود . گلدسته های مسجد دیده میشد . نمیدونم شما هم به این نکته پی بردید که مسجد جمکران کلّا یه وقار و عظمت خاصی داره . به این امید که امام زمانو ببینم داخل مسجد شدم . (نمیدانم شاید هم دیدم . الله اعلم ) . یه توقف نیم ساعته در مسجد جمکران داشتیم .  اعمال آن مسجد رو انجام دادیم . وقت خیلی کم بود . باید سریع بر می گشتیم . وقتی به دم در مسجد رسیدم ، دوباره یه نگاهی به گنبد باصفای مسجد انداختم . از امام زمان تشکر کردم که به من بالاخره حاجتمو دارد .

                                                                                           


وقتی به اتوبوس بر گشتم متوجه یه چیزی شدم . انگار که گلودرد من خوب شده بود . . .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۷
علی زاهدی

نظرات  (۶)

۱۷ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۲۹ دختری از تبار تسنیم
سلام
زیارت قبول ان شاالله
منتظر ادامه این سفرنامه که حتی هنوز به کربلا نرسیده، حال و هوای آدم و تازه می کنه، هستیم...
پاسخ:
ممنون . انشا... این سفرنامه خیلی زود باز هم نشر داده میشود .
۱۸ فروردين ۹۴ ، ۰۰:۳۱ حمید اسماعیل زاده
این حس و حال و باورپذیریش بیشتر از قبلی بود. یعنی جزئیات سفر توش خوب بود.
پاسخ:
ممنون از نظراتت . اگه هر نکته ی قابل توجهی دیدی باز هم بگو .
۲۱ فروردين ۹۴ ، ۰۹:۴۴ مرتضی استاجی
جالب بود ولی به نظر همونجوری که حرف میزنی مینویسی 
مثلا
با این اتوبوسهای بین شهری رفتیم جای اتوبوس خودمون و به سمت جمکران راه افتادیم

پاسخ:
یعنی این کار بده ؟؟؟ 
مشکلی داره ؟؟ توضیح بدید لطفا .
۲۲ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۳۰ سیدجلیل عربشاهی
پ.ن(نظر آقای استاجی)
بد نیست فقط یادت باشه قرار نیست خیلی تو زبان محاوره غرق شی در این حد. کلا خیلی محاوره اش نکن
پاسخ:
یادم افتاد . مرسی
۲۲ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۳۱ سیدجلیل عربشاهی
ضمنا خیلی خوب بود فقط سعی کن فضا سازی بیشتری داشته باشی
می دونی که! کتاب زبان فارسی سال اول دبیرستان صفحه ی....
پاسخ:
گوش کن بیبین چی چی میگم .
این تیکه کلام ماس ماس ینی کلش ماس ماس.
شوما هم یه بار دیگه از این تیکه کلام استفاده بکنی میزنم شیکست می کنم.
با حمید آقا موافقم.

به زبان نوشتت بیشتر دقت کن. بعضی جاهاش محاوره سالمه و بعضی جاهاش محاوره شکسته. این بده و متنت رو مشکل دار میکنه.
به حرف جلیل هم گوش نکن. به نظرم توی این قالب فقط محاوره خوبه.
پاسخ:
باشه . گوش نمیکنم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی