مثبت منفی

این اصل رو باید قبول کنیم : (( طبیعت رو مخالف ها بنا شده )) ... مثبت منفی ، آب وآتیش ، زن و مرد ...

مثبت منفی

این اصل رو باید قبول کنیم : (( طبیعت رو مخالف ها بنا شده )) ... مثبت منفی ، آب وآتیش ، زن و مرد ...

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر

این بصائریون ؟؟؟

جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۴:۳۰ ب.ظ
استفتا جدید : حضور در مجموعه ی فرهنگی بصائر چه حکمی دارد ؟

همه مراجع به جز نوه آیت ا.. بهجت : شرکت در هر مکانی که باعث تبلیغ و ترویج دین شود جایز و مفید است .

نوه ی آیت ا... بهجت : با توجه به سیاسی بازی افراد و بعضی از سران این مجموعه و با توجه به اینکه اهداف این مجموعه در پرده

ای از ابهام است تا اطلاع ثانوی از حضور در این مجموعه و همکاری با اعضای آن خودداری کنید .

..............................................................................................................................
حتما به این لینک مراجعه کنید
در قسمت تشکل ها به (( تشکل شماره 1)) و در قسمت اشخاص به ((اشخاص شماره2 و 43 و 81 )) دقت شود.
موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۳/۰۸/۲۳
علی زاهدی

نظرات  (۱۱)

۲۳ آبان ۹۳ ، ۱۷:۳۳ محسن هاشم آبادی
واقعا باید حرف رو از زبون بعضی ها هم گوش کنی ها
با همه‎ی ... ممنون که موجبات بصیرت ما را فراهم کردی
پاسخ:
قابل شما رو نداشت پیر بی سواد 
میشه این (( بعضی ها )) رو روشن تر کنی
۲۳ آبان ۹۳ ، ۱۷:۳۶ محسن هاشم آبادی
به نظر خودت، خود را مرجع به حساب آوردن کار خوبیست؟
- خیر، کار خوبی نیست
پاسخ:
من خودم را مرجع به حساب نیاوردم بلکه صرفا نظر شخصی خودم بود . واقعا برات متاسفم که اینقدر بی بصیرتی
۲۴ آبان ۹۳ ، ۱۲:۳۵ محمد دارینی
قالب و متنت قشنگ بود.

پاسخ:
واقعا از این نظر سازنده و موشکافانه ات ممنونم .
حقا که به نکته های ریز خیلی خوب دقت میکنی .
۲۴ آبان ۹۳ ، ۱۶:۱۹ محسن هاشم آبادی
عزیز
باشه ولی همه‎ی مراجع به جز آقای فلانی یعنی آقای فلانی رو هم جزء مراجع به حساب آوردن و گرنه می شد بگی: نظر همه‎ی مراجع ...
نظر نوه‎ی آیت الله بهجت ...
( هرچند مال خودت بهتره)
پاسخ:
خودم هم این فکر به سرم زد ولی اگه این کارو می کردم متن داغون می شد .
یادم باشه فردا که اومدم مدرسه بابت اینکه پای ثابت وبلاگ ما هستی یه جایزه بهت بدم .
فدایی داری جیییگر . . .
۲۴ آبان ۹۳ ، ۱۶:۳۱ مرتضی استاجی
هرشب میان مقبره ها راه می روم شاید هوای زیستنم عوض شود!
پاسخ:
منم با خودتون ببرید . . .
جملتون منو ترکوند ... نابود کرد ... بخار کرد
فقط میشه بیشتر توضیح بدید این چیه آیا؟؟؟؟؟
۲۶ آبان ۹۳ ، ۱۲:۵۹ سیدجلیل عربشاهی
خیلی قشنگ بود
ولی مرجع تقلید من آقای خامنه ای
پاسخ:
واقعا برای این بی بصیرتیت متاسفم . جلیل چرا حالیت نمیشه ؟ تو با پای خودت داری میری تو شکم کوسه .
 اگر ببینمت تو رو شیکس می کنم تا مایه ی عبرت همه بی بصیرت ها بشه .
۲۶ آبان ۹۳ ، ۱۳:۰۱ سیدجلیل عربشاهی
جان ما این لینک رو از کجا اوردی؟
پاسخ:
جلیل جان تو هنوز به قدرت بچه های بالا ایمان نیاورده ای ؟؟؟؟!!!!!!!
۲۶ آبان ۹۳ ، ۱۶:۴۱ هادی سیاوش کیا
تا حالا نشون دادی که خوب میتونی از قالب‎ها استفاده کنی.
قالب مصاحبه
قالب گزارشی
و این آخری هم قالب خلاقانه‎ی استفتا.
پاسخ:
حیف که استعداد های من توی این بصائر حیف و میل میشه وگرنه قالب هایی بلدم که به عقل جن هم نمی رسه .
الحیف مع الحیف
تدبیری بیندیشید تا این قالب به نشریه راه پیدا کند ....
۲۷ آبان ۹۳ ، ۱۳:۳۹ هادی سیاوش کیا
کسی جلوتو گرفته؟

این استعداداتو نشون بده دیگه.

پاسخ:
استعدادهای من یه دفعه فوران میکنه . سطحی و مقطعیه . 
این بصائر اصلا فضاش برای بروز استعداد هام خوب نیست .
۲۷ آبان ۹۳ ، ۱۳:۴۱ هادی سیاوش کیا
به وقتش اگه لازم بود درمورد پیشنهادت جلسه گذاشته میشه.
پاسخ:
منونم که این همه به حرف های ما گوش می دید .
۲۷ آبان ۹۳ ، ۱۸:۱۷ حمید اسماعیل زاده
(واقعا من اگه می‌دونستم با اومدن رئیس جمهور فعلی، همه چیز گل و بلبل می‌شه، این کار رو نمیکردم. من یک فریب خورده هستم)

کتابی طنزی هست که در همین قالب و سال‌ها پیش نوشته شده، کتاب عالی‌ایست (البته به دلایلی توی کامنت عمومی نمی‌تونم معرفیش کنم)
اسم این قالب رو عمومی‌تر کنیم و بذاریم قالب بیان احکام شرعی بهتره. همیشه حالت استفتاء خوب نیست.

با حرف هادی موافقم.
ولی در مورد ورود این قالب به نشریه، یه تجربه بد در مورد قالب قبلی داریم. به نظرم هنوز اون قالب قبلی (مناجات) ظرفیت داره که توسط خودت ادامه پیدا کنه، این قالب هم اگه وارد نشریه بشه، اینده‌اش کمی مبهمه
پاسخ:
تمام بصائر یک صدا :(( متهم فراری اعدام باید گردد .))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی