مثبت منفی

این اصل رو باید قبول کنیم : (( طبیعت رو مخالف ها بنا شده )) ... مثبت منفی ، آب وآتیش ، زن و مرد ...

مثبت منفی

این اصل رو باید قبول کنیم : (( طبیعت رو مخالف ها بنا شده )) ... مثبت منفی ، آب وآتیش ، زن و مرد ...

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

نمایندگان فرهنگ ایرانی

يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۱۸ ق.ظ

در هفته ی گذشته شامل اقدامی عجیب از نشریه ((یا لثارات)) بودیم . اقدامی که باعث توقیف این نشریه نیزشد . نمی دانم هدفشان از این کار چه بود ؟ اگر می خواستند تذکری به پوشش بازیگران بدهند راهش  این نبود . راه را اشتباه رفتند . مگر امیرمومنان در صفین هنگامی که دیدند عده ای از یارانش به دشمن دشنام می دهند و ناسزا می گویند ، آن ها را از این کار منع نکرد؟ به هرحال اقدام عجیب این نشریه باعث چند اثر بسیار بد بر روی جامعه شد . یکی برای این که اقدام خود را موجه نشان دهند و بخواهند بگویند که حرف ما درست است ، متوسل به دو روایت از نبی اکرم(ص) و امام صادق (ع)شدند .

شاید اصلا این  بازیگران مصداق این دو روایت نبودند اما وقتی بدون مشورت با یک عالم و حدیث شناس ، از یک حدیث یا روایت که روی کلمه به کلمه آن باید دقت کرد ، می آیند و استفاده می کنند نتیجه اش این می شود . در این فضایی که دشمن هر روز بر علیه دین تبلیغ می کند باعث شد خیلی از مردم نظری بد به دین پیدا کردند و یا نظر بد قبلی شان تشدید شد .
دوم اینکه قشر مذهبی جامعه دوباره زیر نظر اتهام بروند وافرادی  متحجر و به قول خدشان امّل نشان داده بشوند . در بسیاری از موارد اشتباهات افرادی نادان و جاهل به پای این قشرعزیز جامعه نوشته می شوند . این عزیزان همیشه مظلوم بوده اند .
اما با همه این عناوین بازیگران در بحث پوشش به قول قدیمی ها دیگر شورش را در آورده اند و پوشش های غیرمتعارف بسیاری از آنان را در چندسال اخیر در جشنواره های داخلی و خارجی مشاهده نموده ایم . همین قدر بگویم که این خانم های به اصطلاح محترم که خود را نماینده فرهنگ ایرانی می دانند فردا باید در برابر هزاران جوان ونوجوانی که با دیدن عکس آنان به گناه افتادند جوابگو باشند .
و در این جا هم لازم می دانم که از اقدام ارزنده سرکار خانم سکینه خدابنده لو که  در رژه ی کاروان ایران در افتتاحیه المپیک با چادر و جاب کامل ظاهر شد تقدیر کنم . هنگامی که برای اولین بار رژه کاروان ایران را دیدم متانت و وقار ایشان بسیار بیشتر از ورزشکارانی که با گوشی های خود مشغول گرفتن عکس سلفی از خود بودند در نظرم آمد .

امیدوارم روزی آن قدر دانا   شویم که بتواننیم به مسلمان بودن خود افتخار کنیم نه اینکه تا به جشنواره ای دعوت شدیم ...

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۱۸
علی زاهدی