مثبت منفی

این اصل رو باید قبول کنیم : (( طبیعت رو مخالف ها بنا شده )) ... مثبت منفی ، آب وآتیش ، زن و مرد ...

مثبت منفی

این اصل رو باید قبول کنیم : (( طبیعت رو مخالف ها بنا شده )) ... مثبت منفی ، آب وآتیش ، زن و مرد ...

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر

اطلاعیه

شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۱ ب.ظ

بسم الله

به زودی مستندی خواهم نوشت درباره ی سخنرانان بزرگواری که تاکنون در هیئت توفیق داشتم در پای منبرشان بنشینم . این مستند صرفا احساسات شخصی نویسنده به سخنرانی این بزرگواران است . در طی این مستند از عکس های این بزرگواران استفاده خواهم کرد که بیشتر این عکس ها از آرشیو سایت مجموعه فرهنگی بصائر برگرفته شده است . امیدوارم این مستند همانند بعضی مستند های دیگر که بعضی بزرگواران شروع به نوشتن کردند ، ناکام نماند .

پس منتظر اکران باشید . . .


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۶
علی زاهدی

نظرات  (۶)

۲۶ تیر ۹۵ ، ۲۳:۴۶ محسن هاشم آبادی
سلام حمید آقا چی؟
پاسخ:
ایشون رو هم می نویسم
۲۶ تیر ۹۵ ، ۲۳:۴۹ محسن هاشم آبادی
کلاس کار با paint خواستی تعارف نکن، رفاقتی حساب میکنم.
پاسخ:
مثلا این با فتوشاپ بود !
۲۷ تیر ۹۵ ، ۰۱:۵۸ محمد دارینی
واقعا که؟ حمید آقا کو؟ دیگه جلسه شورای هیئت نیا.

ضمنا تیکه هم ننداز.
پاسخ:
من بهشون گفتم عکستو بفرست ، نفرستاد . در ضن بعضی بزرگواران مثل اج آقای موحدی  هم عکسشونو پیدا نکردم
 من از الان بگم این مستند اصلا مورد تایید "مدیریت جدید" هیات نیست
در مورد استفاده از عکس ها هم باید مذاکره کنیم ، کنار بیایم با هم در مورد حق نشرش
پاسخ:
من با مذاکره مخالف نیستم اما به نتیجه اش خوشبین هم نهه ام
۱۳ مرداد ۹۵ ، ۰۵:۵۰ مرتضی استاجی
من به این مستند خوشبین نیستم 
ولی شما بچه های بصائرید برید جلو
پاسخ:
هیچ وقت یک بصائریی  رو تهدید نکنید
۱۵ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۴۲ هادی سیاوش کیا
چی شد پس؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی