مثبت منفی

این اصل رو باید قبول کنیم : (( طبیعت رو مخالف ها بنا شده )) ... مثبت منفی ، آب وآتیش ، زن و مرد ...

مثبت منفی

این اصل رو باید قبول کنیم : (( طبیعت رو مخالف ها بنا شده )) ... مثبت منفی ، آب وآتیش ، زن و مرد ...

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر

افتخار جدید من

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۴۸ ق.ظ

الآن  که این مطلب را می نویسم  هرگز نمی توانم در پوستین خود بگنجم . امروز افتخاری کسب کردم بس مهم . حتی مهمتر از دوم شدن توی جشنواره ی امین .*

گویا که در این ماه خداوند به بنده ی ذلیلش عنایت کرده و موفقیت بزرگی را نصیب او گردانیده . 

آری بار دیگر می تونم سرم رو بالا بگیرم و بگم 

                                                   ایها النویسندفون * النشریة . انا کمثلکم .                         

باید بگم که من نویسنده ی نشریه شدم .

..................................................................................................................................

* دوم شدن توی این جشنواره از این بابت برای من مهم بود که من تونستم یه پله بالاتر از این رفیق دربستی مون بایستم .

* اعراب حرف ((گ)) را در الفبای خود ندارند


تذکر بسسسسسسسیار مهم :

کل این متن شوخی بود . ما  انگشت کوچیکه ی همه ی نویسندگان نشریه ایم .



نظرات  (۶)

۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۴:۱۰ یک بصائری
چه شود این نشریه...
پاسخ:
سلام م.ق 
خواهد شد ایشالله یکی از بزرگ ترین نشریه های جهان اسلام . . . 
۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۴:۱۲ مرتضی استاجی
انا کمثلکم این چیه آیا؟
پاسخ:
ای بابا !!! هی من می خوام حرفه ای جواب ندم . نمیزاری حاجی جون
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!((ک))حرف تاکید است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۴:۳۵ حمید اسماعیل زاده
مبارک باشه
پاسخ:
ممنون . به لطف شما بود آقای رئیس 
۱۲ تیر ۹۳ ، ۲۱:۲۸ محمد دارینی
مبارک باشه
ما همیشه پایین تر از شماییم علی جان!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
خیلی ممنون . آفرین ! ادبیاتت خیلی بهتر شده .
۱۳ تیر ۹۳ ، ۰۰:۴۹ محمد دارینی
من تا حالا به شما بی ادبی کردم آیا؟
اگه هم حرفی زدم حقت بوده
پاسخ:
والا من که بدی  های دیگران رو خیلی زود فراموش می کنم .
ولی من مگه به شما بی ادبی کردم آیا که حرفات حقم باشه؟؟؟؟؟
۱۳ تیر ۹۳ ، ۰۴:۲۷ مرتضی استاجی
بهرحال مبارک باشه ورودت به نشریه
فقط اونجا دیگه خواهشا عربی ننویس
پاسخ:
آخه چرا ؟ به چه دلیل ؟ آیا این کار خوبی است؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی