مثبت منفی

این اصل رو باید قبول کنیم : (( طبیعت رو مخالف ها بنا شده )) ... مثبت منفی ، آب وآتیش ، زن و مرد ...

مثبت منفی

این اصل رو باید قبول کنیم : (( طبیعت رو مخالف ها بنا شده )) ... مثبت منفی ، آب وآتیش ، زن و مرد ...

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر

وصیت نامه

دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۰۶ ق.ظ

اکنون که حساب می کنم که فقط تا 4 روز  تا رفتنم باقی مونده . توی دلم یه ترس عجیبی هست . نه ترس از برادران داعش (1) و

 جبهه النصره و بقیه ی بر و بکس . از این جور ترس ها نیست . یه ترس خاصیه که فقط اونی که می خواد بره کربلا می فهمه(2) .

با همه ی این حرف ها خدا رو شکر می کنم و صد البته از آقا امام حسین که ما رو دعوت کردند . خیلی به این موضوع فکر کردم 

که توی این مدت چه کار خوب یا ثوابی کردم  که آقا منو طلبیده . به هیچ کار خاصی برخورد نکردم به جز یک مورد . اون اوایل 

که شروع به امر مقدس مداحی کرده بودم بعضی از رفقا طعنه های نیش داری به بنده می زدند که بنده با دلی آرام و صبری بی 

پایان در برابر سخنان ناروای آنان سکوت کرده و دهانم را بستم .(3)

شوخی کردم . بگذریم . . . 

در اینجا من ( علی بن رحمت الله زاهدی نسب معروف به حاج علی زاهدی) چند وصیت دارم که به شما عزیزان میکنم . اگر به هر

 دلیلی بر نگشتم بر شما فرض است که به آن ها عمل کنید :(مگه نمی دونید عمل به وصیت مرده واجبه )

1-محمد جان ، مسئول صوت گرامی ،اینجانب مبلغ 16000 تومان به مجموعه ی فرهنگی بصائر بدهکارم که در صورت به شهادت

 رسیدن بنده ، بر شما واجب است تا پول مرا بپردازد .

2- حمید عزیز  .اگر بنده به هر دلیلی در این سفر اجلم رسید برای من 7 مجلس روضه بگیرید و در آن مجلس برای نهار چلوکباب 

تدارک ببینید .(فقط چلوکباب) ضمنا خودم برای مجلس ختمم روضه ای تدارک دیده ام که بعدا برایتان می فرستم . 

3- هادی ، اگر من برنگشتم . بر تو وصیت می کنم که یک آگهی تسلیت در نشریه برای من چاپ نمایید .

4-جلیل جان ، وصیتی بر شما ندارم . فقط سلام مرا به بچه های کلاس برسان .

5- از حاج آقای استاجی هم استدعا دارم  که در مجلس ترحیمم به ایراد خطبه بپردازند . ثوابش را هم به من هدیه کند .

6- تهیه ی سنگ قبر را به بردار گرامی ، محسن می سپارم .( بگو روش بنویسند :آرامگاه شمس المادحین ، عالم ربانی ، حضرت 

والا علی زاهدی نسب)

وصیت دیگری ندارم . از همه ی دوستان طلب حلالیت می کنم .

والسلام - خداحافظ

........................................................................................................................................................

1-ببخشید اشتباه شد (( ما با ... و ... برادر نمی شویم ))


2-البته شاید به دلایلی مخاطب درک نکنه و نفهمه .


3- از همه بیشتر آقای م . د نامرد طعنه می زد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۸
علی زاهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی